Blogia
federicoferreira

Op ps4-uitgever exploiteert Firaxis Games volledige hack exe Sid Meier's Civilization® IV

Simulation tag Sid Meier's Civilization® IV hack tool

 

 

 

beschrijving Met meer dan 6 miljoen verkochte eenheden en ongekende kritieke toejuichingen van fans en pers over de hele wereld, wordt Sid Meier's Civilization erkend als een van de grootste pc-gameservices van alle tijden. Nu zullen Sid Meier en Firaxis Games dit ongelooflijk leuke en verslavende spel naar nieuwe hoogten brengen door nieuwe manieren toe te voegen om te spelen en te winnen, nieuw

tags Simulatie

Merk op dat ik niet weet wat ik moet zeggen. Deze game is zo goed, het verpest mijn leven en ik moet het voor nu verwijderen. De eerste keer dat ik het installeerde (het was ongeveer 11 uur 's avonds) wilde ik het ongeveer 40 minuten of maximaal 1 uur testen, het volgende dat ik me herinner is de zon die mijn kamer verlicht

129

 

 

0 comentarios